Byli jsme na konferenci ShopCamp 2018
E-shopy našich klientů řešíme v práci pořád. Tak jsme si říkali, že by bylo fajn zjistit, co všechno majitelé e-shopů řeší, co je trápí, a v čem bychom jim v rámci vývoje mohli ještě víc pomoci.
Návštěva konference ShopCamp nám v tomto ohledu přišla zcela logická.
Předně musím poznamenat, že konference ShopCamp je určená především majitelům e-shopů, a proto je technická úroveň přednášek ušitá přesně na míru jejich potřebám.
Konference nabízela přednášky napříč celým portfoliem on-line businessu. Od řešení logistiky, balení produktů, automatické bidování nabídek na srovnávačích, přes obtíže spojené s vývozem zásilek do světa, skladováním, až po právní stránku a lidské zdroje.
V některých ohledech mě překvapilo, co všechno se za online businessem schovává, a kolik vlastně práce jeden takový větší e-shop dá z pohledu jeho majitele.